Obchodní referent/ka - fakturant/ka – prodejna Praha

Informace o pracovním místě

Jste aktivní, flexibilní, baví Vás práce v kolektivu, ale jste schopný/schopná pracovat i samostatně? Rád/a se učíte novým věcem? Pak hledáme právě Vás. Jsme renomovaná společnost s více než 12letou tradicí na českém i slovenském trhu a hledáme administrativně prodejní posilu do týmu.

Zkušenosti v oblasti gastronomie vítány! (nejsou podmínkou)

Zásobujeme hotely a restaurace stolním a kuchyňským inventářem.

Náplň práce

  • Péče a servis zákazníkům
  • Schopnost poskytnout potřebné informace o nabízeném sortimentu
  • V případě nákupu na místě vystavení dokladu o prodeji
  • Vedení pokladny
  • Vedení skladové evidence
  • Příjem objednávek
  • Úzká spolupráce se skladem
  • Příprava a vystavení zálohových i vydaných faktur

Požadujeme

  • Samostatnost i schopnost týmové spolupráce
  • Odpovědný přístup k práci, pečlivost
  • Profesní loajalitu
  • Zkušenosti s administrativou, práce na PC
    (skladový systém, e-shop, fakturace, MS office, e-mail…)
  • Český jazyk

Nabízíme

  • Zázemí renomované společnosti
  • HPP s předpokladem dlouhodobé spolupráce
  • Přátelský kolektiv
  • Možnost kariérního růstu
  • Produktové školení

Pracovní doba

  • Pondělí – Pátek 9.00 - 18.00

Životopisy s motivačním dopisem zasílejte na rm@candola.cz nebo volejte na +420 602 305 305.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení