Informace o pracovním místě
Jste aktivní, flexibilní, baví Vás práce v kolektivu, ale jste schopný/schopná pracovat i samostatně? Rád/a se učíte novým věcem? Pak hledáme právě Vás. Jsme renomovaná společnost s více než 12letou tradicí na českém i slovenském trhu a hledáme administrativně prodejní posilu do týmu.
Zkušenosti v oblasti gastronomie vítány! (nejsou podmínkou)
Zásobujeme hotely a restaurace stolním a kuchyňským inventářem.
Náplň práce
- Péče a servis zákazníkům
- Schopnost poskytnout potřebné informace o nabízeném sortimentu
- V případě nákupu na místě vystavení dokladu o prodeji
- Vedení pokladny
- Vedení skladové evidence
- Příjem objednávek
- Úzká spolupráce se skladem
- Příprava a vystavení zálohových i vydaných faktur
Požadujeme
- Samostatnost i schopnost týmové spolupráce
- Odpovědný přístup k práci, pečlivost
- Profesní loajalitu
- Zkušenosti s administrativou, práce na PC
(skladový systém, e-shop, fakturace, MS office, e-mail…) - Český jazyk
Nabízíme
- Zázemí renomované společnosti
- HPP s předpokladem dlouhodobé spolupráce
- Přátelský kolektiv
- Možnost kariérního růstu
- Produktové školení
Pracovní doba
- Pondělí – Pátek 9.00 - 18.00
Životopisy s motivačním dopisem zasílejte na rm@candola.cz nebo volejte na +420 602 305 305.