Obchodní referent/ka - fakturant/ka – prodejna Praha

Informace o pracovním místě

Jste aktivní, flexibilní, baví Vás práce v kolektivu, ale jste schopný/schopná pracovat i samostatně? Rád/a se učíte novým věcem? Pak hledáme právě Vás. Jsme renomovaná společnost s více než 12letou tradicí na českém i slovenském trhu a hledáme administrativně prodejní posilu do týmu.

Zkušenosti v oblasti gastronomie vítány! (nejsou podmínkou)

Zásobujeme hotely a restaurace stolním a kuchyňským inventářem.

Náplň práce

  • Péče a servis zákazníkům
  • Schopnost poskytnout potřebné informace o nabízeném sortimentu
  • V případě nákupu na místě vystavení dokladu o prodeji
  • Vedení pokladny
  • Vedení skladové evidence
  • Příjem objednávek
  • Úzká spolupráce se skladem
  • Příprava a vystavení zálohových i vydaných faktur

Požadujeme

  • Samostatnost i schopnost týmové spolupráce
  • Odpovědný přístup k práci, pečlivost
  • Profesní loajalitu
  • Zkušenosti s administrativou, práce na PC
    (skladový systém, e-shop, fakturace, MS office, e-mail…)
  • Český jazyk

Nabízíme

  • Zázemí renomované společnosti
  • HPP s předpokladem dlouhodobé spolupráce
  • Přátelský kolektiv
  • Možnost kariérního růstu
  • Produktové školení

Pracovní doba

  • Pondělí – Pátek 9.00 - 18.00

Životopisy s motivačním dopisem zasílejte na rm@candola.cz nebo volejte na +420 602 305 305.